Bank Fotografii Agnieszki i Włodka Bilińskich
Ponad 100 000 doskonałej jakości zdjęć

Rejs "Wokół Zatoki Botnickiej"

by Agnieszka on 2012-09-13

Kochani, właśnie wróciliśmy z wymarzonego, trwającego trzy miesiące rejsu po Zatoce Botnickiej. Przeżeglowaliśmy ponad 2 tysiące mil, odwiedziliśmy 89 portów, przystani i kotwicowisk, zwiedziliśmy płytki i dziki archipelag Kvarken po stronie fińskiej oraz Wysokie Wybrzeże, jedno z najpiękniejszych miejsc w Szwecji. Dotarliśmy do Töre, najbardziej na północ wysuniętego portu Morza Bałtyckiego i poszliśmy do kina w słynnym Kemi. Przeżyliśmy białe noce, fotografowaliśmy foki, nurniki, kamuszniki i bielaki, jedliśmy śmierdzącego śledzia – szwedzki przysmak i zbieraliśmy jagody. Trafiliśmy do tak malowniczych wioseczek rybackich i miasteczek, że aż nam żal było je opuszczać, ale kolejnego dnia dopływaliśmy do jeszcze bardziej urokliwych. Był to niezapomniany rejs. Naszą trasę możecie prześledzić pod linkiem:
(jeśli się nie przekieruje, należy skopiować całość, włącznie ze wszystkimi literkami i cyferkami i wkleić do okienka adresowego przeglądarki) Opisy ciekawszych miejsc i spotkań z przyrodą już są i będą sukcesywnie się pojawiać na naszych fotoblogach :-) Zapraszamy! A poniżej zamieszczamy kilka zdjęć z  wyprawy.

Na szwedzkiej wyspie Prästgrundet

Wysepka Grisslan na Wysokim Wybrzeżu

Malören

Wąwóz Slattdalsskrevan w Parku Narodowym Skuleskogen

Foka szara Halichoerus grypus

W pobliżu wyspy Seliskeri, Finlandia

Kontynuując korzystanie z naszej witryny, zgadzasz się na umieszczanie przez nas plików cookie na Twoim urządzeniu. Jeżeli zrezygnujesz z otrzymywania naszych plików cookie, nie możemy zagwarantować prawidłowego działania witryny. Więcej informacji... Zamknij