Bank Fotografii Agnieszki i Włodka Bilińskich

Aktualności

Nagrody i inne wydarzenia w 2023

by Agnieszka on 2024-02-29

Nagrody i wyróżnienia otrzymane przez nas w roku 2023: Asferico 2023 International Nature Photography Competition - II nagroda w kategorii... więcej

Nagrody i wyróżnienia 2021 i 2022

by Agnieszka on 2022-03-03

Nagrody i wyróżnienia otrzymane przez nas w latach 2021 i 2022   Międzynarodowy konkurs fotograficzny 32 Memorial Maria Luisa Photo Contest 2022... więcej

Nagrody i uczestnictwo w jury 2020

by Agnieszka on 2020-07-31

Konkurs na Fotografa Roku Związku Polskich Fotografów Przyrody: Konkurs na Fotografa Roku - Oddział Mazowiecki  Zwiazku Polskich Fotografów... więcej

Nagrody i wyróżnienia 2019

by Agnieszka on 2020-07-14

Konkurs  na fotografa roku 2019 Związku Polskich Fotografów Przyrody I miejsce w kategorii "Ssaki": Finalista w kategorii "Świat w naszych... więcej

Nagrody i wyróżnienia 2018

by Agnieszka on 2018-11-19

XXXIX POMORSKIE SPOTKANIA Z DIAPORAMĄ 39th Pomeranian Meetings with DiaporamaSREBRNY MEDAL ZAMKU KSIĄŻĄT POMORSKICH POMERANIAN DUKES CASTLE IN... więcej

Bieszczadzka Akademia Fotografii

by Agnieszka on 2015-09-09

Autorskie warsztaty fotograficzne Agnieszki i Włodka Bilińskich w malowniczych Bieszczadach. Fotografia przyrodnicza, krajobrazowa, zdjęcia... więcej

Piszą o nas :-)

by Agnieszka on 2012-12-22

W najnowszym numerze Horyzontu podkarpackiego - wydanie nr 3 (grudzień - styczeń 2013), dwumiesięcznika regionalnego, w dziale "Osobowości... więcej

Wyprawa hausbotem z Żuław do Odry

by Agnieszka on 2012-10-11

I znowu jesteśmy na wodzie. Ruszamy z Rybiny na Żuławach i chcemy dotrzeć do Kostrzyna nad Odrą. Płyniemy Szkarpawą, Nogatem, Wisłą, Brdą, Kanałem... więcej

Artykuł "Na wodach Gaskonii"

by Agnieszka on 2012-09-26

We wrześniowym numerze magazynu "Żagle" ukazał się nasz materiał o rejsie barką turystyczną Penichette, jaki odbyliśmy w kwietniu na południu... więcej

Rejs "Wokół Zatoki Botnickiej"

by Agnieszka on 2012-09-13

Kochani, właśnie wróciliśmy z wymarzonego, trwającego trzy miesiące rejsu po Zatoce Botnickiej. Przeżeglowaliśmy ponad 2 tysiące mil,... więcej

Artykuł "Kraina Sanem przepasana"

by Agnieszka on 2012-05-29

W magazynie dla miłośników wędrówek po Polsce i świecie "WITAJ w PODRÓŻY" ukazał się właśnie nasz artykuł pt. "Kraina Sanem przepasana"... więcej

Nowy przewodnik o Bieszczadach

by Agnieszka on 2012-05-28

Nakładem wydawnictwa Muza - Sport i Turystyka ukazała się niedawno książka o naszych ukochanych górach: "Bieszczady - ostatni taki zakątek", w... więcej

Artykuł "Wakacje na barce"

by Agnieszka on 2012-04-03

W magazynie dla miłośników wędrówek po Polsce i świecie "WITAJ w PODRÓŻY" ukazała się nasza relacja z rejsu jachtem motorowym pt. "Wakacje na... więcej

Konkurs "Poznaj Świat"

by Agnieszka on 2012-03-18

Miesięcznik "Poznaj Świat" zorganizował konkurs na najciekawszy artykuł, do którego zakwalifikował się nasz materiał: "Ruhnu - wyspa... więcej

Nowy album promujący "małą ojczyznę"

by Agnieszka on 2011-10-13

Właśnie ujrzał światło dzienne nowy album z naszymi zdjęciami: "Ziemia Dydyńska, kraina Sanem przepasana". Książka powstała na potrzeby promocji... więcej

Rejs hausbotem z Gliwic do Hamburga

by Agnieszka on 2011-09-15

Od 10 września bierzemy udział w rejsie organizowanym przez Żeglugę Wiślaną oraz niemiecki magazyn Boote. Wyprawa jachtem motorowym prowadzi... więcej

Początek roku z Żaglami!

by Agnieszka on 2011-01-13

Tak jak zakończyliśmy stary rok, rozpoczynamy i nowy – relacją z ubiegłorocznego rejsu hausbootem firmy „Żegluga Wiślana”. Tym razem Kanał... więcej

Przewodnik "Mazowsze"

Jest już dostępny na rynku nowy przewodnik "Mazowsze" wydany przez Wydawnictwo Bosz. Znajdziecie w nim 74 zdjęcia naszego autorstwa :-) , a także... więcej

NOWY ALBUM naszego autorstwa!

by Agnieszka on 2011-01-13

Pojawił się nasz najnowszy album: „Polska - tradycja i nowoczesność” Podzieliliśmy go na rozdziały o różnorodnej tematyce: Wiadoma rzecz –stolica;... więcej

Nasz album na EXPO 2010 w Szanghaju!

by Agnieszka on 2011-01-09

Znajomy poinformował nas, że widział album naszego autorstwa: „Bałtyk – morze o wielu obliczach” na tej niezwykle prestiżowej wystawie. Niesamowite! :-) więcej

Kontynuując korzystanie z naszej witryny, zgadzasz się na umieszczanie przez nas plików cookie na Twoim urządzeniu. Jeżeli zrezygnujesz z otrzymywania naszych plików cookie, nie możemy zagwarantować prawidłowego działania witryny. Więcej informacji... Zamknij